trasighet

jag är så trasig. jag går sönder inombords. jag orkar inte andas mer. det får fan vara nog nu. jag orkar inte andas en sekund till. jag orkar inte tänka mer. jag vill att tankarna ska försvinna. bort från mig. långt bort. nu. nu. NU. trasigheten tar över och jag faller. det finns ingen där som tar emot mig. så jag faller ännu djupare. det är över nu. ni vann. varsågod. ta mig.
Allmänt | |
#1 - - everytime:

Försök lära dig att älska..älska allt det du har, älska din familj, dina vänner, älska världen runt omkring dig,efter ett tag kanske du till och med kan lära dig att älska dig själv, och lär du dig att älska dig själv så är det kanske lättare att bli av med ångesten, man skulle ju aldrig önska en sån ångest åt någon man älskar..

#2 - - ronja:

Det ordnar sig Emma. Det gör det alltid. Säg till om jag kan göra något för dig.

Kram <3

Upp