ingen bryr sig om hur dåligt vi mår

det finns ett fåtal personer som förtjänar min vänskap, min respekt, min lojalitet, min kärlek, mina bästa sidor. det är personer som jag skulle gå genom eld och vatten för. personer som är värda precis allt fint. jag skulle ge mitt liv för dessa personer. äkta vänner är svåra att hitta, men när man väl hittar dom nånstans bland alla falska idioter måste man hålla i dom hårt. man får aldrig släppa taget. man måste ta vara på såna underbara personer.
emma vanessa jessica martin mamma storebror storasyster - JAG ÄLSKAR ER!

och sen finns det ganska många personer som förtjänar mitt hat, min ilska, mina sämsta sidor. äckliga falska människor utan hjärta. folk som lever på andras misslyckanden. som lever på att trycka ner andra. som mår bättre av att se andra lida och må dåligt. personer som ljuger, bedrar, misshandlar, skriker, hatar, våldtar. fuck er alla som jag litat på, släppt in i mitt liv, öppnat mig för, blottat mig. och sen spottat mig rakt i ansiktet.
ni som ljög för mig, ni som bedrog mig, ni som misshandlade mig, ni som skrek på mig, ni som hatade mig, ni som våldtog mig - NI KAN DRA ÅT HELVETE! (och jag hoppas att ni dör ensamma)
Allmänt | |
Upp