sånt där som du inte kan förstå även om du önskar att du kunde fast du vet att du inte kan men du vill kunna. det är fint


allting snurrar och jag kan inte låta bli att undra om vi ska stanna snart eller om det alltid ska vara såhär. jag behöver kliva av. nej, jag MÅSTE kliva av. jag kan inte andas, behöver luft. jag svettas och skriker. jag måste få luft. paniken bryter ut och någonting annat tar över. var tog all luft vägen? varför finns det ingen luft kvar för mig? ge mig luften tillbaka. bara lite. låt mig kliva av och gå härifrån. låt mig andas och gå. jag vill inte vara kvar här. vill inte se, vill inte höra, vill inte känna, vill inte! kan jag få slippa? snälla. jag bönar och ber. skona mig. låt mig få slippa. jag kan inte hantera det här. det är omöjligt. jag kan inte. jag blir kvävd och får panik. jag kan inte sluta. jag fortsätter och det går bara runt runt runt.. det tar aldrig slut. det är en ond cirkel och det finns ingen utväg.

Allmänt | |
Upp