Det dog ut i samma sekund som jag kom.



Den här oändliga tomhetskänslan är överväldigande. Ännu en gång kommer jag hem full och tom på samma gång. Jag lägger mig ensam i min tomma säng och jag längtar efter värmen från en annan kropp. Vilket är rätt ironiskt, för mindre än en timme sedan låg jag i en annan säng, en varm säng, med en smärtsamt sexig man. Men jag kunde inte stanna kvar, det kändes så fel och jag kan inte ens förklara varför. Jag har velat ha denna man i flera veckor och nu fick jag honom, men det dog ut i samma sekund som jag kom. Jag ville bara hem så fort sexet var över. Hem till min tomhet, min ensamhet, min ångest.

Och nu är jag tillbaka här. Jag vet inte vem jag är, vad jag vill, var jag är. Vilse som aldrig förr. Men du vet att det beror på dig. På din frånvaro. Helt plötsligt kan jag inte ringa dig varje dag längre och ingenting har nånsin känts så skevt. Imorgon får du ditt egna inlägg, älskade H. 




Ibland är jag snygg. Inte alltid, men ibland. 



Allmänt | |
Upp